Älypuhelinten tukipalvelut ovat rajattuina yleisiin työkäyttöön liittyviin käyttötilanteisiin.
Älypuhelimet ovat tietokoneita, joiden käyttömahdollisuudet ovat rajattomat. Tästä syystä tuki on rajattu vain työkäyttöön liittyviin käyttötilanteisiin.
Esimerkkejä Palveluun kuuluvista käyttötilanteista:
|
|
---|
Henkilökohtainen työtehtäviin liittymätön käyttö on aina käyttäjän omalla vastuulla. Esimerkiksi työhön liittymättömien ohjelmistojen asentaminen/käyttö, pilvipalvelut (esim. tallennuspalvelut) sekä sosiaalisen median tai pikaviestinnän palvelut ovat käyttäjän omalla vastuulla.
Tuetut ohjemistot löytyvät Samsung (Android) puhelimessa työ-profiilin play-kaupasta ja iPhone:ssa JYU Apps kuvakkeen kautta. Tukipalvelut ja yhteystiedot
Midaren HelpDesk tarjoaa tarvittavan tuen ja avun puhelimen käyttöön, asetuksiin ja toimintaan liittyvissä ongelmissa. Puhelimet tulevat esiasennettuina ja määriteltyinä, joten palveluiden käyttöönoton pitäisi tapahtua helposti. Jos kuitenkin puhelimen tai palvelujen käytössä ilmenee ongelmia, auttaa silloin Midaren palvelupiste.
Tukipalvelun käyttö edellyttää, että puhelin on hankittu yliopiston vakioiduista laitteista. Muita puhelinmalleja tai sopimuksen ulkopuolelta hankittuja laitteita ei tueta ja niiden toiminnan tai käytön tuki on laitteen haltijan omalla vastuulla.
HelpDesk auttaa silloin, kun: puhelimen käytössä tarvitaan apua, puhelin ei toimi tai siinä on vikaa, puhelimeen asetetut palvelut eivät toimi (esim. sähköposti tai web-yhteydet) tai puhelimen asetukset ovat väärin.
HelpDesk tukee palvelunumerossa seuraavissa asioissa:
|
|
---|
Yhteystiedot: Midare HelpDesk puh. 040 5004024 (arkisin klo 08:00-17:00), email:HelpDesk@Midare.fi
Elisan yritysasiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä puhelinliittymää koskevissa asioissa, esim. liittymän toimintaan liittyvät asiat tai SIM-kortin katoaminen. Yritysasiakaspalvelu palvelee ja auttaa myös liittymän käytössä kotimaassa ja ulkomailla.
Kaikissa liittymäpalvelujen käyttöön tai toimintaan liittyvissä ongelmissa voi olla yhteydessä Elisan yritysasiakaspalveluun.
Yritysasiakaspalvelu auttaa silloin, kun:
Liittymään tehtävät palvelumuutokset tai tilaukset tehdään aina puhelinyhdyshenkilön kautta. Yritysasiakaspalvelulla ei ole valtuuksia tehdä liittymämuutoksia liittymän haltijan pyynnöstä.
Elisa yritysasiakaspalvelu yhteydentot
Yliopisto huolehtii palvelujen sisällöstä, palvelulaadun seurannasta ja kumppanuuksista. Puhelinpalveluiden toiminnassa pyritään keskitettyyn ja hyvin vakioituun toimintamalliin.
Mobiililaitteiden suuren määrän ja kirjon vuoksi toiminnassa voidaan tukea vain vakioituja laitteita ja yllä määriteltyjä käyttötilanteita. Muiden päätelaitteiden käytöstä ja vikatilanteista vastaa aina laitos tai laitteen haltija.
Digipalvelut antavat toimintaan tukea erityisesti yksiköiden puhelinyhdyshenkilöille.